Charli XCX-Boys

          <---我老公my husband

Directed by Charli XCX and Sarah McColgan       Produced by Lucy Rogers                       https://www.youtube.com/watch?v=mPRy1B4t5YA


I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys   我都在想著男生們想得太忙了
Always busy dreamin’ ‘bout boys, boys, boys  無時無刻在幻想著男生們
Head is spinnin’ thinkin’ ‘bout  頭昏昏的想著男生們

I need that bad boy to do me right on a Friday  星期五我需要一位技巧好的壞男孩
And I need that good one to wake me up on a Sunday  然後需要一位好的男生在星期天早上叫我起床
That one from work can come over on Monday night 另一個星期一下班後可以過來
I want ‘em all, I want ‘em all  我都想要,我都想要
And when they finally leave me, I’m all alone but 最終他們都離開時,我是孤獨的。不過
I’m lookin’ down and my girls are blowin’ my phone up 我低頭看手機,那些女孩的訊息已擠爆
Them twenty questions, they askin’ me where I’m at 二十個問題都在問我在哪
Didn’t hit ‘em back 然而我並沒有回覆

I’m sorry that I missed your party 錯過了你的派對我很抱歉
I wish I had a better excuse like 我希望我有個更好的藉口,像
I had to trash the hotel lobby 我剛剛在吐槽飯店大廳

But I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys 我都在想著男生們想得太忙了

Always busy dreamin’ ‘bout boys, boys, boys 無時無刻在幻想著男生們

Head is spinnin’ thinkin’ ‘bout 頭昏昏的想著男生們


In every city I’ve got one with different ringtones 在每個城市我都有個個不同來電鈴聲的
Flyin’ from L.A. all the way to Puerto Rico 從洛杉磯一路飛到波多黎各
My girls are callin’ me askin’ me where I’m at 我們女孩們都在打給我問我在哪
Didn’t hit ‘em back 然而我並沒有回覆

I’m sorry that I missed your party 錯過了你的派對我很抱歉
I wish I had a better excuse 我希望我有個更好的藉口
But I can't even lie you got me 不過我說不了謊因為你已經看透我了

I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys 我都在想著男生們想得太忙了
Always dreamin’ ‘bout boys, boys, boys 永遠幻想著男生們
Head is spinnin’ thinkin’ ‘bout boys 頭昏昏的想著男生們

Don’t be mad, don’t be mad at me (No, no, no, no) 拜託不要對我生氣
Darling, I can’t stop it even if I wanted 親愛的,我也希望我能停下來
Don’t be mad, don’t be mad at me (No, no, no, no) 拜託不要對我生氣
Missed what you were sayin’, I was miles away, yeah 靈魂剛飛到千哩之外 你剛說的我都沒聽
Don’t be mad, don’t be mad 別生氣,別生氣
Not like I had a choice 這不是我可以選擇的
But I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys 不過我想著男生們想得太忙了
I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys 我想著男生們想得太忙了

But I was busy thinkin’ ‘bout boys, boys, boys 我想著男生們想得沒空了
Always busy dreamin’ ‘bout boys, boys, boys 無時無刻都在幻想著男生們
Head is spinnin’ thinkin’ ‘bout boys 頭昏昏的都在想著男生們


以上是CharliXCX的新歌 Boys

arrow
arrow

    alison0303chen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()